Piirustusilta 11.12.2024

10,00 16,00

Piirustusilta (croquis ja elävä malli): Piirustussalin kaikille avoimet piirustusillat sopivat niin aloittelijoille kuin edistyneemmillekin piirtäjille. Kuhunkin iltaan mahtuu 20 osallistujaa.

Croquis-iltoihin tarvitset omat piirtimet sekä lehtiön tai luonnoskirjan, hyvä koko lehtiölle on A4–A3. Elävän mallin illoissa paperin (litoposter) saa Piirustussalilta.

Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumismaksua ei palauteta, mutta sairaustapauksissa voit neuvotella kurssipaikkasi siirrosta toiseen keskiviikkoiltaan.

Alennushinta koskee opiskelijoita, eläkeläisiä ja työttömiä, Helsinki Alumni -yhteisön jäseniä, siviilipalvelus- ja varushenkilöitä sekä ammattitaiteilijoita.

Maksu tapahtuu välittömästi. Maksamalla maksut hyväksyt peruutusehdot. Maksut maksetaan luottokortilla, mobiilimaksulla (MobilePay, Siirto) tai verkkopankkisiirrolla (suomalaiset pankit). Maksut suoritetaan Verifone Finland Oy:n BlueCommerce-verkkosivuston kautta.

Poista

Tuotetunnus (SKU): 20066